This life

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Yvonne - 1 augusti 2009 14:04

augusti är en av de bästa månader enligt mig. Gillar luften som blir högre och lättare på något vis. En mysig sommar-månad som jag inte alls ser något vemodigt och dystert med, trots att vi närmar oss hösten och det märks att det blivit mörkare. Hösten som jag för övrigt också gillar... ;) sån är jag!



Strålande sol och härligt väder idag, skönt att det inte blåser lika mycket som igår....jösses vad det blåste. Nu har det mer gått över till vanligt västkustblåsande ;)


Ser fram emot imorgon, då åker vi till Gamla Ullevi i Göteborg för att se på fotboll, IFK Göteborg möter då Häcken. Heja Blå-vitt!!!!! :D  Och tänk att jag lyckas få med hela familjen för att se mitt lag, inte dåligt det! Ja, dom får ju faktiskt välja själva... hi hi.

Ovido - Quiz & Flashcards