This life

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Yvonne - 3 augusti 2009 14:52

Oj vad seg jag är idag, det tar på krafterna och vara fotbollssupporter ,hi hi.

Det var verkligen jätteroligt igår, även om matchen slutade oavgjort, och jag naturligtvis hade önskat att IFK hade vunnit. Men stämningen på en riktig fotbollsarena är verkligen speciell. Att publiken står upp och sjunger med i IFK:s inmarchlåt, Snart skiner Poseidon, ja, då får man en känsla av engelsk fotboll när den är som bäst.  :D


Idag har jag inte gjort så mycket, ännu iallafall ;) Jag var inne i stan på f.m Hade en tid halv 10 då jag skulle klippa mig. Det regnade non stop, och det var förvånadsvärt lite folk i stan. Det börjar väl lätta av med turisterna nu kan jag tänka.

Annars är det sådant väder idag så det är helt perfekt att krypa upp i soffan och läsa en bok. Härligt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards