This life

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Yvonne - 13 augusti 2009 16:54

Oftast behöver det inte vara så mycket eller märkvärdigt för att det förgylla tillvaron. Hans sa till mig att stå vid grinden kl 2, så hämtar jag dig. Ok, vad kul!


Och så kom han med denna raritet... läckert!

Vi åkte en sväng, Mattias hängde också med, Johan jobbade.


Den här bilen har varit med om en hel del, den har varit min morbrors och har körts mycket av honom så länge jag kan komma ihåg.


Jag har alltså åkt den här bilen när jag var liten så det var verkligen en nostalgikänsla. Det roliga är att många vänder sig om och tittar och ler när man kommer med en sån här gammal bil. Kanske väcker det en del känslor hos andra med ;)


 

Vi åkte till Göstas cafe´i Steninge, det ligger ca 1.5 mil härifrån.


Beställde fika, nöt-chokladtårta. Supergod var den!!!


 

Ingen dålig utsikt  :)


sen gick vi neråt havet


 

det blåste en del och vattnet slog rejält uppåt bryggan


 

en härlig tur, det enkla är bra nog många gånger ;)





Ovido - Quiz & Flashcards