This life

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Yvonne - 27 augusti 2009 11:46

ja torsdag har det hunnit bli, och jag har varit hemma hela förmiddagen. Går och smågrejar med lite av varje.

I eftermiddag är det dags för jobbet då. Kl 15.30 ska jag infinna mig där för ett läkemedelsmöte. Så nu drar det igång, ingen återvändo finns ;D

Men skönt är iallafall att jag trivs väldigt bra i den gruppen jag jobbar i, så det ska bli jättekul att träffa dom igen.


Jag tror det ligger en förkylning och lurar i kroppen, visst det är inte konstigt alls, jag har jättelätt för att bli förkyld, betydligt svårare för att bli av med den. Lite typiskt om det ska bryta ut nu lagom tills man ska börja jobba, men förstås inget man kan göra något åt. Det blir vad det blir.


Nej, nu måste jag fortsätta greja här hemma. Varför blir det alltid en massa plock och bråte som hamnar där det inte ska hamna?  Det tar liksom aldrig slut ;) man känner sig som en evighetsmaskin.






 


ser ni grodorna som bor i murgrönan? Dom trivs bra där ;D




Ovido - Quiz & Flashcards