This life

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Lördagsmys

Av Yvonne - 29 augusti 2009 21:54

Jag hade en härlig eftermiddag tillsammans med Elly, då vi gick en rejäl runda i skogen.

Det är ett alldeles underbart och lagom promenadväder, sol, runt 20 grader och lite blåst. Och så få man gå sig varm, då trivs jag! :D

Jag hittade lite kantareller idag också, fast jag inte letade egentligen. Sen ska väl erkännas att man inte kan låta bli att titta nere i marken, tänk om, och så blir man så glad när man hittar då :D


Nej, del blev inget positivt resultat av återställningen på Mattias dator. Så nu ska jag ringa supporten på måndag igen, och hoppas på att dom tar in den och reparerar den. Så nu släpper jag det,  jag har iallafall gjort allt vad jag kan. :D   Det är ändå bara en dator!


Ikväll har vi ätit tacos, det är såå gott. Längtade efter det redan igår, men det var ju helt ok att det blev idag istället :D


Ibland blir jag lite förvånad över  mig själv att jag fortfarande tycker det är så roligt att blogga. Ja, missförstå mig inte nu, för jag tycker det är kul, annars hade jag inte fortsatt. Men innan denna bloggen har jag provat ett antal andra bloggar som jag inte fattat något större tycke för. Antingen har det varit för komplicerat att lägga in bilder eller har det varit något annat...


Men nu, det är såå roligt! Jag försöker tänka så här, att jag bloggar först och främst för min egen del, ett sätt att må bra. Jag kan inte skriva något som inte stämmer för egen del, bara för att jag då kanske skulle få mer besökare. Man är ju som man är, eller hur! ;D Sen är jag förstås jätteglad för de besökare jag har, och för de vänner jag fått genom bloggen. Det värmer riktigt, riktigt gott ska ni veta! Så jag kommer allt fortsätta, och skriver de dagar jag vill och har lust! För just nu är det jätteroligt!


Ha det så gott alla och en God Natt önskar jag er!


 

Elly, en trogen kompis var naturligtvis med mig i skogen. Här vid min pappas

 torp som vi brukar utgå våra skogspromenader ifrån


 

väl hemma igen spanade jag in tomaterna i trädgården, tomater är godast när de får mogna i solen



druvorna får också fart i solen


 

tacoskväll, är sååå gott :D



 
 
susanne

susanne

30 augusti 2009 11:16

vilken fin bild på elly! ja bloggandet är kul..och det är trevligt med alla blogg vänner!
ha en fin söndag!

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

30 augusti 2009 14:36

Känner lite som du med bloggandet.
Det är jättekul med alla nya vänner.
Även jag kommer fortsätta ett tag till :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

30 augusti 2009 16:38

Tycker också det är roligt att blogga det trodde inte jag att en annan skulle göra, men nu är man fast;) Sen är det så trevligt med alla blogg vänner som man har hittat och även de som har hittat en annan.
Tycker också att denna blogg är bra.

Det låt som ni hade det riktigt mysigt igår, inte fel.
EN super fin bild på Elly och jag kommer att hålla tummen för sig i Sofiero.

Stora kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
lollo

lollo

30 augusti 2009 18:34

Vilken härlig tacco-buffè som har det där lilla extra på bordet..hjärtat.Mina vindruvor är oxå på gång.Så fin Elly är..underbart söt.Blogga är terapi för själen,alltid roligt med nya vänner.Kramizar lollo

http://lollopettersson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne K

1 september 2009 17:00

Rosie: Tack för att du håller tummarna, det behöver jag. ;D Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards