This life

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

God morgon!

Av Yvonne - 31 augusti 2009 07:42

Måndag och sista dagen i augusti. I natt ska jag då börja jobba igen, två nätter nu.  Det är alltid med blandade känslor man går tillbaka till jobbet efter semester, men det är rätt så ok faktiskt. Jag har haft en härlig semester!!!


Nu har Elly fått mat och blivit rastad, jag har också ätit frukost. Så nu tänkte jag gå och lägga mig igen och vila.


Ha nu en riktigt bra dag alla, framför oss har vi en ny vecka, med nya möjligheter.  :D



 
 
annika

annika

31 augusti 2009 09:17

Ha en bra vecka själv och tack för besöket i min blogg.

Kommer tillbaka hit, ska kolla lite mer nu :)

http://www.banfield.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

31 augusti 2009 11:40

Skönt att du är nöjd med din semester och vi ska ju ha några fina daga kvar av sommarvärmen framöver=)

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

31 augusti 2009 13:05

Tack :) . Jag får bara så dåligt samvete när jag inte svarar på folks kommentarer...
Men nu ska jag gå igenom alla bloggarna :) . Jag älskar ju att läsa dom :) . Men igår kväll orkade jag bara inte...

I morgon ska det bli mellan 20-25 grader här, visade dom på tv :) . Så då blir det nån dag till med sol och värme ;) .
Ha det så bra på jobbet och krama Elly :) .
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
lollo

lollo

31 augusti 2009 17:25

Ha det så bra på jobbet..alltid svårt att komma tillbaks efter semestern.Så vila nu så du orkar.Krameluringar till dig och Vovsingen.

http://lollopettersson.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

31 augusti 2009 19:45

Fy vad tiden går fort.. Nu var det din tur att börja jobba igen! Det tar bara en dag så är man inne i det igen.

Hoppas du hade det lugnt och skönt på jobbet så där första passet..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

1 september 2009 05:39

godmorgon.. jasså så då var din sem slut.. ja tiden rusar..
Här i norr har vi oförskämt varmt ännu :)
skolor och annat fyller dagarna.. hösten är här..men det är en härlig månad..
hoppas din första natt gick bra :)

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

1 september 2009 08:18

Hur var första arbetspasset, överlevde du?
hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

1 september 2009 10:17

Hoppas att det gick bra att jobba i natt :) !

Vilken underbar bild av Elly vid din pappas torp :) ! Hon är verkligen jätte vacker :) !
Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards