This life

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Yvonne - 3 september 2009 07:24

Sitter här med en kopp kaffe och försöker vakna till... ;)

Idag är jag ledig men har lite på gång som måste bli gjort under dagen. Jag ska ikväll ha ett gäng tjejer här, vi är 10 st som brukar samlas för vinlotteri. Och ikväll är det min tur att ha det, ska fixa lite mat till ikväll som jag ska bjuda på. Det är roligt att samlas och snacka lite, eller snacka mycket blir det nog snarare, om jag känner alla rätt... hi hi ;D.

Hoppas jag vinner  ;D !!!


Igår fick jag PM till hundutställningen i Sofiero den 12 september. Hjälp, nu blev jag ju ännu mer nervös :O

Förstår inte, för varenda gång jag anmält och sen får papprena i min hand så tänker jag, varför gör jag det här? Men det klart att jag egentligen tycker det är roligt och hoppas på en fin dag. Jag är nog iof inte ensam om att vara nervös, det hör nog liksom till ;)

Hoppas nu bara att domaren kan se Ellys fördelar också!

Och gör hon inte det, så är det faktiskt så att jag har kvar samma underbart goa och fina hund som innan utställningen. Det är egentligen det bästa priset och det kan ingen ta ifrån mig :D





Önskar alla en härlig dag!


Ovido - Quiz & Flashcards