This life

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Yvonne - 5 september 2009 23:38



Sitter och kollar runt på youtube bland olika musikvideos... kul :D


Det här är en riktig goding från 1983, The Police  med Every breath you take.


En kanonlåt som fortfarande håller!!!  Jag åkte till England första gången 1984 och minns hur stor den här låten var.




Av Yvonne - 5 september 2009 22:13

Sverige har spelat VM-kval i fotboll ikväll.


I absolut sista sekunden kvitterade Sverige genom Zlatan Ibrahimovic till

2-1!


En helt makalös kvittering, sååå himla roligt, jag bara  skrek rakt ut, sportfåne som jag är ;D

Av Yvonne - 5 september 2009 18:09

Förundrad, häpen och väldigt förvånad!!!


Inte blev jag ett dugg blöt inte, solen sken under hela skogsrundan.

Enligt väderprognosen skulle det regnat hela eftermiddagen... sån tur att dom har fel ibland ;D  hi hi.


Nu ska jag och Hans börja med maten, återkommer nog senare.


Ha en bra kväll!  :D

Av Yvonne - 5 september 2009 12:28


Solen visar sig faktiskt just nu... åh vad härligt.


Men det blir nog inte långvarigt, enligt väderprognosen ska det regna hela eftermiddagen.


Jag tänkte iallafall sticka iväg till skogen nu, jag och Elly...undrar HUR våt jag kommer bli ?  ;)


Kommer jag bli lite ytvåt bara (gör ingenting, lite duggregn är bara skönt faktiskt)

eller kommer jag bli lika våt som en dränkt katt (ursäkta uttrycket Nettis,  har ingenting med dina fina kissar att göra, hi hi)


hmm, ja vi får se  ;)


Ha en bra eftermiddag!  :D

Ovido - Quiz & Flashcards