This life

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Mycket nytt

Av Yvonne - 10 september 2009 23:45

Så mycket förändringar det blivit på bloggen och inställningarna... har ju inte varit så aktiv här på några dagar. Men det här var spännande, det blir nog till att testa sen med olika färger och bilder, kul.


Nu är jag iallafall ledig några dagar. Hoppas vädret fortsätter att hålla sig lika fint som det varit idag. Cool


Blir en del bilder på våra vindruvor... men det är så läckert att följa hur de mognar och speciellt såna här soliga dagar som det varit idag.  


  


Nu är det sovdags, ses imorgon. God natt!

 
 
susanne

susanne

11 september 2009 08:58

haloj :)
Blev bra med nya bloggen visst.. men det har hänt en del grejer,, antalet besökare har minskat trafiken kraftigt.. det är underligt..
så du vet ..
Vindruvorna får du trampa i ett kärl och göra vin :)

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

11 september 2009 09:12

Tack snälla snälla snälla för hjälpen med min bakgrund :) !!! Jag ville verkligen ha den bakgrunden och blev sååå glad när jag hittade den igen :) !
Ordningen återställd, fniss!
Mmm va gott med vindruvor :) ! Dom ser nästan helt färdiga ut nu :) .
Ha en fin dag och krama Elly!
Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

11 september 2009 09:35

Det är jättekul med allt det nya :-)
Min blogg kommer nog byta skepnad några gånger till innan jag är klar!!
Men jag ska varna dig lite bara.. man får ont om tid när man håller på för tiden går alldeles för fort hihi

Ha en bra fredag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

11 september 2009 09:52

Har ni egna vindruvor?????????????????????????

*mycket avundsjuk* :-)

http://acka.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

11 september 2009 10:32

Vilka fina vindruvor som ni har.
Ja visst är det spännande med alla dessa nya saker som de har ordnat till på bloggen. Det tar nog ett tag för en annan innan man kommer på hur allt fungera igen;)

Ha nu en skön fredag, kjamisar

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

11 september 2009 15:24

Å, har ni odlat egna vinrankor?? Va häftigt!
Vi KANSKE kan få till det när vi har fixat iordning uppe på kullen bakom huset. Där blir det riktigt varmt och soligt, hela långa dagen! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Ovido - Quiz & Flashcards