This life

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Yvonne - 12 september 2009 18:53

Tack alla för hållna tummar och tår, fniss Tungan ute


Det hjälpte minsann, det gick riktigt bra!!!!!

Elly fick idag sitt första Cert och blev sedan BIM (Bäst i motsatt kön)


Jag bad en kompis och mycket god vän, Tack Mats, att vara handler för henne idag. Och sååå bra han gjorde det!


Jag är sååå glad och lycklig, och sååå trött dessutom, har varit uppe  sedan kl 5 i morse (bilder från Sofiero kommer senare) men jag är också sååå hungrig efter denna fantastiska dag, så först nu MAT. Flört

Av Yvonne - 12 september 2009 05:45

Tidigt, tidigt på morgonen, hmm jag är ingen morgonmänniska precis. Men det ser ut att bli en fin dag. Nu åker vi till Helsingborg, närmare bestämt Sofiero slottspark på hundutställning.

Håll tummarna för oss, å andra sidan, lyckas det inte idag så vet jag iallafall att jag har världens finaste hud, så det så! Flört

Ovido - Quiz & Flashcards