This life

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Yvonne - 14 september 2009 18:58

Jag vill Tacka ALLA er som lämnat så härliga och goa kommentarer angående Ellys Cert och BIM som hon fick i helgen. Skickar ett STORT fång med härliga blommor till er från Sofiero slottspark, dock blir det bara i bildform Flört

Men håll till godo!!


Och till er som har bloggar, jag kommer kolla runt bland bloggarna i morgon eftersom jag snart ska iväg till jobbet.

Igår fanns inte en chans att varken göra inlägg eller kommentera, pga något större fel i databasen här på bloggplatsen. Jag tycker inte det varit helt problemfritt idag heller, hoppas det blir bättre snart.


Ha det så bra alla!


  


  


  


  



Av Yvonne - 14 september 2009 18:44

Så här fin kan man bli med sina priser!


  


  

Av Yvonne - 14 september 2009 15:56

Lördagen var underbar på många vis, med Ellys Cert och BIM som hon fick på Sofiero-utställningen. Det blev ju inte precis sämre av att vädret var så härligt och att Sofiero slottspark är en av det vackraste utställningsplatserna man kan åka till. Nu i september kan man gå runt och njuta av alla fantastiska blommor, äpplen, päron, vindruvor m.m


När det gäller Ellys resultat, så gör det ju egentligen ingen skillnad på ett vis,hon är samma fantastiska hund med eller utan Cert. Det får man inte glömma, för mig är det viktigaste att en hund fungerar socialt, att den funkar i hemmet och när det kommer besök. Att min hund kan följa med mig på det som jag tycker är lämpligt, och att vi kan göra roliga saker tillsammans. Därför njuter jag nog som mest när vi drar iväg på våra skogspromenader, det är livet det. Tungan ute


Men självklart är jag glad över hennes vinst, alldeles underbart glad!!! Och riktigt roligt var det också när det kom fram andra utställare eller åskådare som gav henne så fina lovord.  För visst är det som någon sa, ofta säger inte andra utställare så mycket om vad det tycker till varandra.


  

visst är det vackert


  

och så många stånd där de säljes diverse hundartiklar 




  

Elly-pellan




  

jag ställde henne inte själv den här gången, handler är Mats Andersson en mycket god vän till oss.

Dessutom var det lärorikt och mycket roligt att se hur hon agerar.

Här känner domaren igenom henne.




  

Det gick så här bra, Cert och slutligen BIM.

     

    

  




Ovido - Quiz & Flashcards