This life

Alla inlägg under september 2009

Av Yvonne - 1 september 2009 15:02



Härligt, härligt med sol, september börjar verkligen på bästa sätt!

Då har jag alltså jobbat första natten sedan i slutet på juli, och jag kan iallafall konstatera en sak- det är mycket mörkare på natten nu än sist jag jobbade. Hösten är i antågande antingen vi vill det eller inte. Men dagar som den här med sensommarväder kan väl ingen klaga på. :D


Det gick bra att jobba inatt, visst var faktiskt en del saker lite ovana nu, en del saker hade man t.o.m kopplat bort så till den grad att man fick tänka till ordentligt innan man kom på att, ja ja, visst sååå var det ju (har ju gjort det så många gånger förut, men ändå...).

Men det är ju faktiskt ett gott tecken egentligen, då har man kopplat av på sin semester och släppt jobbet helt. Precis som det ska vara. ;D

Nu ska jag jobba i natt också sedan ledig.


Ha det gott alla och njut av solen!  :D

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards