This life

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Yvonne - 1 oktober 2009 20:25

alltså detta är inte klokt, jag fryser sååååå mycket, och det är ju egentligen inte kallare nu än det kan vara på vintern många gånder. Jo, här på västkusten ligger ofta vintertemperaturen på 3-4 plusgrader,  så är det ju ofta detta eviga blåsandet här också, som gör att det känns rejält råkallt.

Just nu är utetemperaturen på 3 plusgrader, men kanske är det för att det är den första kylan nu på hösten och att vi inte satt på någon värme ännu, som det känns extra kallt. Jag eldar dock som en tok i braskaminen, kanske jag borde sova jämte den i natt.... hi hi.


fötterna är iskalla och fingrarna blå....

känner mig som den här figuren, stelnar till i en rörelse....Flört


  

bilden är från Ice age

Av Yvonne - 1 oktober 2009 14:43

redan oktober, september kändes som den bara hade börjat så är den redan slut. Förvånad

Har iallafall sovit idag eftersom jag jobbat inatt. Ledig nu fram till lördag natt.


Jag har frusit nu i flera dagar, hmm, känns som det är svårt att bli riktigt varm, fast jag vet att det hör ihop med ledvärken. Ja, ja det blir väl bättre Obestämd


Eldar som vanligt i kaminen, det är såå skönt att vi har den.

Annars är jag väldigt seg idag, så det blir inte så mycket gjort förutom det mest nödvändiga. Flört


  

Ovido - Quiz & Flashcards