This life

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Yvonne - 6 oktober 2009 23:41

Man får göra vad man kan för att göra det varmt och mysigt nu när hösten verkligen bosatt sig här.

Jo, hösten kan vara fin om det är sol och klart väder. Men regn och blåst är så jobbigt, och då är det speciellt blåsten som är värst. Ikväll har det ökat med blåsandet igen, bläää, tvi och usch. Men jag tror inte det blir lika mycket som det har hållit på i helgen. Och då pratar jag om kraftig blåst med rejäla stormbyar. Annars lite blåsande kan jag väl ta...  Flört


  


  

Av Yvonne - 6 oktober 2009 11:45

Varför är jag så seg? Får inget vettigt gjort idag...är ledig idag sen jobba 2 nätter igen. Så idag borde/måste jag få gjort en del. Hmm... hur börja?


Har sovit hårt inatt med en massa konstiga drömmar... satt och åt på en engelsk middag med en massa olika mat, puddingar och pajer och en massa jelly (gele´). Usch låter inte alls gott, kan det vara därför jag är så seg, jag har alltså ätit för mycket, men ändå inte... hmm. Obestämd


Nej, jag får ta mig i kragen och se till att få fart på mig själv nu... Flört



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards