This life

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Yvonne - 11 oktober 2009 19:21

I eftermiddags träffade vi vår kompis Mats tillsammans med hans hundar. Mats har 2 blue merle collies, mor och son, Princess och Linus.

Det var jättetrevligt att träffas för både tvåbeningar och fyrbeningar, hi hi. Härligt att kunna släppa hundarna lösa en stund på stranden så dom fick springa av sig allt "sprall i benen". Flört


Eftersom det var mulet och lite regn så blir bilderna från min kamera lite mörka och inte så klara, men håll till godo ändå.


  

Linus och Elly.


  

Sniff sniff, den här bruden gillar jag, säger Linus Flört


  

Sida vid sida...  Linus o Elly.


  



  

Vackra Princess!


  

Linus är en stor vacker hane. Men det framkommer inte riktigt av bilden då den är tagen i lite fel pespektiv.



Efter stranden åkte vi hem till oss och fikade. Som vanligt försvann eftermiddagen alltför fort när vi träffas! Skrattande



Av Yvonne - 11 oktober 2009 13:02

Jag har fått denna fina award från en av mina bästa bloggvänner, Tack snälla Nettis ! Såå glad jag blev.


När jag tänker på Nettis kommer ofta speciellt ett ord fram, du sprider så mycket GLÄDJE!

Många kramar till dig Nettis! Skrattande



  


  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards