This life

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Lördags-eftermiddag

Av Yvonne - 24 oktober 2009 15:21

Idag är det regn och riktigt gråväder. Jag ska jobba inatt, och lite kul att jag tydligen har påmint en del med att vi går tillbaka till vintertid i natt. Flört Det är lätt att missa, men jag har koll eftersom jag åker på att jobba elva timmar i natt istället för det vanliga 10 timmarna. Det blir en lååååång natt, ha ha. Tungan ute


Tänkte lägga in en bild på Elly, endast 9 veckor. Det kan behövas en liten solstråle i detta höstmörker. Skrattande


Hoppas ni får en härlig lördag!


  


 
 
lollo

lollo

24 oktober 2009 17:05

Vad söt.man kan vara..Tänk bara 9 veckor...Men Elly är ljuvlig nu med..Hon ser så klok ut.Man kan behöva lite glädje i det här skit-vädret.Stackare som måste jobba en timme längre..Jag ska tänka på dig=)Ha en bra natt!

Många Glada kramar till dig vännen!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
lollo

lollo

24 oktober 2009 17:11

Vilken sötnos!man får lust att bara ta upp i famnen och krama.Men din Elly är lika fin nu oxå,hon ser så klok ut.
Sådan matte sådan hund eller hur?*ler*
Ha nu en bra natt på jobbet,stackare som måste jobba en timme till.
(Tredje gången jag försöker ge en kommentar,det har inte funkat,så vi får se om det funkar nu)
Må så gott!

Många Glada Kramar till dig Vännen och den ljuvliga Elly.

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
lollo

lollo

24 oktober 2009 17:49

Man har ju lust att bara ta upp i famnen och gosa...vilken sötnos...Men Elly är lika ljuvlig idag..hon ser så klok ut.
Stackare som måste jobba en extra timme i natt...
Hoppas att det går bra!
Många Goa och Glada Kramar till er från ozzy och jag.=)

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
lollo

lollo

24 oktober 2009 17:50

kan ju tro att jag stammar när jag skiter oxå...men det funkade inte först ,så jag provade igen....
Jag i ett nötskal=)*garv*

Kram

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Yvonne K

24 oktober 2009 18:11

Tack Lollo för dina goa kommentarer...vi hade riktigt roligt tycker jag, hi hi ;D
och man ska ju aldrig ge sig, det vet vi nu! ;D

Kram

 
Ingen bild

lollo

24 oktober 2009 18:14

Förlåt!

Nu har jag skrivit och bett om ursäkt i min blogg.
har inte slutat skrattat än.....
Kram!

 
Nettis

Nettis

24 oktober 2009 18:28

Åååh, ja visst lyser hon upp tillvaron, söta Elly :) . Kan man låta bli att le stort åt bilden :) ! Puss på dig Elly :) !

Oj, ska du jobba i natt :-/ . Lagom kul att åka på en timme extra. Hoppas att det blir en bra natt i alla fall. Och tack för att du påminde om vintertid, hihi ;) !

Stor kram till dig min vän!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Ullis

Ullis

24 oktober 2009 18:41

Hihi...många kommentarer från mamsen (Lollo).

Gud så söt din lilla hund var/är!

Gud...är det redan dags att ställa om klockan! Det hade jag totalt missat...

Kram Ullis

http://ulrikajohansson.bloggagratis.se

 
Ingegerd

Ingegerd

25 oktober 2009 06:52

VINTERTID!!!!!!

http://hovsing.bloggagratis.se

 
Ingegerd

Ingegerd

25 oktober 2009 06:53

VINTERTID!!!! Hade jag fullständigt missat! Hade jag inte hamnat på denna sidan så kanske jag hade missat det hela dagen! Tack för det:-)

http://hovsing.bloggagratis.se

 
Ingegerd

Ingegerd

25 oktober 2009 06:55

Åh, måste bara kommentera en gång till, kul blogg! o så ser jag att du bor utanför Falkenberg, bodde själv i Morup innan, o så e vi nästan lika gamla, o fina hundar har du också! Ha en bra söndag!

http://hovsing.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

26 oktober 2009 09:21

men vilken goding.. ja hon är väldigt fin i dag med men det är något vist med valpar :)

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards