This life

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Yvonne - 23 november 2009 23:39

Hör hur regnet smattrar på fönstret. Det har mer eller mindre regnat hela dagen, tar det aldrig slut... Obestämd


Nu ska jag drömma om något fint, hoppas jag Flört


God Natt o sov så gott!


  

Av Yvonne - 23 november 2009 14:34

Kalaset igår kväll gick bra på alla vis. Men det känns som om jag får sota för allt jag gjort i helgen med mer ryggont idag igen, jag ska ta det rätt lugnt idag så det kommer nog kännas bättre under veckan. Glad

Idag har jag varit en sväng till stan några ärenden, varit ute med Elly också förstås. Men nu har jag sjunkit djupt ner i soffan, tänt i braskaminen, otroligt ruggigt väder idag så det känns gott när värmen sprider sig i rummet.



  


  

Smörgåstårtan från igår.




  

Blommor jag fick, härliga färger!!



  

Mer blommor!



Ovido - Quiz & Flashcards