This life

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Yvonne - 26 november 2009 13:48

Så har vi kommit fram till torsdag, snart första advent, håller på att plocka fram ljusstakar och lite annat. Jag gör inga stora grejer, fönstrena tänker jag absolut inte putsa bara för att det blir jul, tänker inte riskera att bli sämre i ryggen. Dessutom brukar Hans ta hand om fönsterputsning här. Det regnar, som vanligt, så det blir ju automatisk putsning på utsidan, ha ha.


Jag hade en jättebra födelsedag, men var helt slut igår, jobbigt att fylla år, hi hi. Och inte fick jag någon sovmorgon igår heller då jag skulle iväg på ett nätverksmöte med jobbet. Det var givande och roligt, men jösses så trött jag var, jag hade nog behövt tändstickor till att hålla upp ögonen med   hi hi.


Nu ska vi snart iväg till vår kompis Mats, ska bli jätteroligt. Och så får Elly nog träffa sina hundkompisar.  


Ha det gott alla vänner!


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards