This life

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Yvonne - 30 januari 2010 18:06

Pizzadegen står på jäsning, snart dags att ta itu med den.


Innan i eftermiddags var jag ute en runda med Elly. Kallt när jag började att gå, men när jag var hemma igen var jag så varm att det rann av mig. Men det känns skönt och lite duktigt gjort iallafall.   


Nu ska jag gå loss på pizzadeg!


 

 

Elly kisar mot solen

  

  

Av Yvonne - 30 januari 2010 13:30

Sååå vackert väder, strålande sol, men kallt, i morse - 14 nu är det runt - 9. Men solen underbara solen skiner!    

Idag är jag segare än seg, svårt och komma i gång. Men det är otroligt skönt att vara ledig och inte ha något speciellt planerat idag.

Gick förbi spegeln efter morgonduschen, aahh, ett blekansikte...... men jösses det var ju jag. Hua!   


Bäst och försöka göra något åt det, hi hi.


Äta mycket c-vitaminer

  


och ut i det fina vädret

  



Önskar en fin lördag till er alla!   

Ovido - Quiz & Flashcards