This life

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Yvonne - 25 februari 2010 17:04


Igår följde jag herrarnas skidstafett i OS. Jösses sååå spännande!!!    


Ett tag visste jag inte var jag skulle ta vägen och då speciellt sista sträckan som Marcus Hellner körde, jag hoppade upp och ner... jag var tvungen att gå ifrån ett tag... jag fick magont av nervositet. Tur det inte var jag som skulle köra... för då hade jag fått stiga av spåret för länge sen.  Men Sverige vann, och som dom gjorde det, på sista sträckan drog Hellner ifrån och vann överlägset.  En jagande norrman kom fort där bak, men det spelar ingen roll... det är en laginsats och Sverige var bäst totalt, det är det som räknas.

Grattis till OS -GULDET!!!!!   



     

        

 

       

bilder från Expressen

 

Ovido - Quiz & Flashcards