This life

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Pizzabakning

Av Yvonne - 28 februari 2010 16:51

 Ledig till i morgon eftermiddag då jag ska på hygienutbildning, inte så lockande just nu men det ingår i jobbet.   


Ikväll blir det hemmagjord pizza... gott!

Och så blir det OS förstås, sista dagen, final mellan Canada-USA i hockey och det ska jag klart se.


Ha en trevlig söndagkväll!


  

 
 
Yvonne R

Yvonne R

28 februari 2010 18:55

Hmm låter smaskigt! Önskar dig en fin hockey kväll;)

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

1 mars 2010 16:24

Hoppas att pizzan smakade =)
Obligatoriska utbildningar på ledig tid...hmmm...inte så roligt förstås, men kanske får du kompledig tid el är det betalt timma för timma som gäller?
1:a marskram !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

1 mars 2010 16:30

Kära Yvonne ! ! !
JA, sport i all ära , men det har varit för mycket av de goda....Man hinner inte njuta fullt ut,innan nästa kommer. Det har varit så intensivt ....och så ska man hinna motonera sig själv också,så att man inte blir en soffpotatis.......Du älskar ju och läsa .. tipsar några bra böcker: Av Karin Fossum.....Den som älskar något annat.....Den onda viljan.......Döden skall du du tåla......och Skadad Av Cathy Glass.....Hoppas dig en skön vårdag idag.....För våren ska börja iMars-------- KRAM IA...........

http://40-Talisten bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

2 mars 2010 09:48

så gott med hemma gjord pizza det brukar vi också görs och den är den som bruka vara bäst:) Så jag kan tänka mig att ni frossade:)

Jag hoppas din vecka har börjat bra och att ni inte har haft för mycket snö/regn. Här just nu är det jätte fint väder ute

Ha som sagt en bra dag och va rädd om dig,kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

2 mars 2010 11:29

Tack för titten i bloggen! Kul att du också gillade Sherlock Holmes, jag hoppas det blir fler filmer i den "serien".

HA det gött :)

http://www.banfield.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Skapa flashcards