This life

Alla inlägg under februari 2010

Av Yvonne - 1 februari 2010 23:30

  

Tack Katsura för den fina awarden jag fick av dig. Du gjorde mig så glad, och  nu äntligen ska jag lägga in den här, bättre sent än aldrig heter det ju!









Awarden för med sig lite förpliktelser. egentligen ska man då välja ut 7 st som man ska skicka den vidare till. Men jag tycker det är jättesvårt att välja ut 7 av mina bloggvänner, och dessutom har flera av er redan fått den på annat håll.  Men till alla mina bloggvänner, ni är alla värda en award, och jag lämnar över utamingen till er som känner att ni vill ta emot den.  



A. Kopiera awarden.

B. Länka personen som har gett dig den.

C. Berätta sju fakta om dig själv.

D. Ge awarden till sju bloggare och länka till dem.

E. Lägg en kommentar i deras blogg om att de har något att hämta.




Sju fakta om mig själv:


1. Jag är oftast glad, gillar humor och ironi. Att få skratta lättar oftast upp i många situationer.   


2. Jag är född i Göteborg, en stad som ligger mig varmt om hjärtat men som jag ändå inte skulle vilja bo i. Storstad går bra och är roligt en vecka ungefär, sen vill jag ha lugn och ro, och komma ut på landsbygden igen. Jag håller mig lite lagom söder om Göteborg här på västkusten. Västkusten ÄR Bästkusten!     


3. Älskar hundar och i synnerhet collies. Har haft rasen sen jag var 12 år, och visst kan jag tänka mig andra raser också, men jag vill ändå inte vara utan en collie, det är en lycka att få ha en collie, en trogen och förstående vän.   


4. Älskar sport, speciellt fotboll och hockey. Att kunna komma iväg och se matcherna live är så härligt, underbar stämning.   


5. Tycker mycket om att resa.    


6. Läser helst kriminalromaner, ibland så kusliga att jag lever mig in i dom lite för mycket, hua   


7. Musik skulle jag inte klara mig utan, lyssnar på allt möjligt beroende på sinnesstämning, dock inte dansbandsmusik. Att ha varit på Bruce Springsteen konserter på Ullevi är verkligen något extra som jag lever på länge.

   



BIO

Av Yvonne - 1 februari 2010 17:58

Igår var vi på bio. Vi såg Sherlock Holmes. Den var bättre än jag trodde. Jag menar, det kanske inte är det lättaste att vara överens en hel familj om vad man vill se för film  smaken kan ju vara väldigt olika ibland. Därför hade jag inga jätte förväntningar till den här filmen, men tyckte det var kul att komma iväg en kväll. Men den var riktigt bra, jag gillade den. Och alla var nöjda!   


  



Skapa flashcards