This life

Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

det är så häftigt!!!

Av Yvonne - 14 mars 2010 18:50

Vet inte om jag uppskattat ljuset så mycket som just i år? Jo, det har jag nog, men man glömmer ju fort. Men det känns extra härligt efter en rejäl vinter, ljusets återkomst!

När jag sitter här och skriver kl 18.50, så är det snart mörkt ute förstås, men man ser ändå solnedgången i väster. Wow tycker det är så häftigt, härligt, man vill liksom ta till något vår-vrål som Ronja rövardotter gjorde, men det kanske man ska bespara sin omgivning.   


Ikväll blir det varma mackor, med bl a kantareller, som jag älskar!

Ha en bra söndagkväll!

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

14 mars 2010 20:19

Skönt med vår tecken man bara njuter för varje sak som man upptäcker:)
Solen har ju skinit som bara den helt underbart det är tyvärr lite blött ute men det får man väl ta bara vi får lite vår snart:)

Ha nu en lika härlig kväll och va rädd om dig vännen stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Carina - Pocketbay

Carina - Pocketbay

15 mars 2010 00:01

Hej igen Yvonne!

Har precis svarat på ditt inlägg på min blogg och skulle bara surfa in hos dig, för att se om du uppdaterat din blogg, vilket du ju hade!!
Visst är det helt underbart med ljuset!! Här nere i skåne, har vi, vid vackert väder, det ljust fram till 18:20 nu ca:
I kväll är det alldeles stjärnklart så det lovar ju gott inför morgondagen;;)

Kram
Carina

http://www.pocketbay.se

 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

15 mars 2010 02:04

Kära Yvonne !!!
Tack vännen,,,,Nej ,det innersta hemligheterna, och det rikdigt privata vill man nog ha för sig själv,i sin innersta gömmor,men vist är man nyfiken,och ett ansikde säger en hel del......Vi har haft våra guldkorn, barnbarnen Alva och Lucas och yngsta dottern Maria på besök hela helgen.....VI har haft en så underbart tillvaro,med god mat och lek ,bus och skoj i pulkbacken,morfar fick också hjälp med snöskottningen........HA en bra måndag....KRAM IA......

http://40-Talisten bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mita

15 mars 2010 06:34

Varm toast med kantareller, mums!!!!

Jag är klar med Alfahannen och har börjat på en ny spännande historia som heter Som glöd blir till aska av Annika Sjögren

 
Ingen bild

Karin

15 mars 2010 10:37

Ja, visst är det härligt när ljuset har kommit tillbaka. Skulle nog kunna tänka mig att gå ut i naturen någonstans och bara skrika ut min förtjusning, men man vill ju inte skrämma någon som sagt.....
Kram

 
Sussi

Sussi

15 mars 2010 11:33

Det tycker jag inte alls du ska bespara omgivningen. Skrik ut bara ;-)
Nu börjar vårkänslorna komma. Vi har dessutom haft sol dom senaste 5 dagarna. Men man önskar ju dock att snön skulle smälta undan lite fortare..

Tack snälla du :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingegerd

Ingegerd

15 mars 2010 21:21

Ett rejält vårskri skulle man allt vilja ge upp! Visst är det härligt när ljuset återvänder o snart är det t o m sommartid, härligt!

http://hovsing.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Ovido - Quiz & Flashcards