This life

Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

ny vecka och fullt ös ;D

Av Yvonne - 15 mars 2010 11:29

Måndag och ny vecka, men jag är inte lika förskräckt över att det är måndag som katten Gustav är på bilden, hi hi. Men det är verkligen fullt upp hela veckan, det kanske är bra det så jag får lite annat och tänka på nu inför Ellys kommande valpning.    Hon mår iallafall bra, och jag vet ju att vi snart är där, men just nu känns väntan jättelååååååååång.


Nu ska jag jobba i natt och i morgon natt.

Strålande solsken idag också, alldeles underbart är det! Och det tar på snön!

Ska under eftermiddagen åka och köpa present till Johan som fyller år på onsdag.


Önskar er en bra start på veckan och en trevlig måndag!


  

 
 
Ann

Ann

15 mars 2010 11:48

Hej!!
Kan tänka mig att det är svårt att inte tänka på Elly och den kommande valpningen.
Ha 2 bra jobbnätter nu
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

15 mars 2010 18:26

Hihi! Vilken tur att du inte fasar för måndagar på det sättet som Gustaf gör! =D

Spännande med valpningen! Jag skulle vara jättepirrig! =)

Varma kramar till er alla!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

16 mars 2010 12:21

Kära Yvonne !!!
Även jag går och tänker på Elly,skön att hon mår bra ....JA , väntetiden är alltid så långa,men det går nog bara bra, ska du se ......Det är bra att fokusera sig på annat också,tur att du har en del att göra ,då går ju tiden också fortare..... .....Vi har en solig dag men kylig -3grader ,men med solens hjälp förhoppningsvist några plusgrader innan dagen är slut ...Våren låter sig också väntas på, de är som om den har tagit sig en paus...LER.... HA en bra jobbar natt...HADE....KRAM IA.....

http://40-Talisten bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

16 mars 2010 20:21

Vilken dag är Elly beräknad till?
Spännande och mycket pirr att vänta. Snart har du flera små att pössa på :)
Mina små är snart 8 veckor tiden har gått alldeles för fort.
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

16 mars 2010 22:16

Hej Yvonne!!!
Och "du går i väntans tider"!!! Spännande förstår jag...som att vänta eget...
Här har solen skinet även idag och det ät nattkallt...
I morron åker vi till eskilstuna förlite ärenden. Vi ligger över, har katterna med oss...
Du kasnke har lästmirtt senaste LÅNGA blogginlägg OCh vad som hnde med spelet...
Kramen min vän!!

http://margitholm.blogg.se

 
Karin

Karin

17 mars 2010 13:57

Tänk, när Du skriver att det är fullt ös hela veckan och Du arbetar ännu. Då är det naturligtvis så. Men för mig som har varit ledig i över fyra år och ändå tycker att det finns så mycket att göra och tiden räcker bara inte till. Jag har inte tråkigt en endaste dag. Det är så härligt! Nu väntar jag bara på våren så att man kan börja med de aktiviteter som passar när det är lite varmare.
Ha det bra!

http://kleopatra.bloggagratis.se

 
Yvonne K

Yvonne K

17 mars 2010 21:16

Tack alla för era goa kommentarer! :D

Svar till Yvonne R: Elly är parad vid tre tillfällen, första gången den 20 jan, så räknar vi efter det kommer vi fram till den 24 mars. Men det kan ju bli senare också ;D
Jag hoppas verkligen att det går bra allt, det går inte att komma ifrån utan en massa orostankar finns, men det viktigaste då är ju att Elly mår bra.

Kram till er alla!

http://yvonnek.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards