This life

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Yvonne - 12 april 2010 22:40

Ett fantastiskt väder har vi haft idag, där det varit sol och lä har det varit rena sommarvärmen. Morgonen var vacker men kylig, fick skrapa bilrutorna när jag skulle iväg med bilen strax efter kl 7. Jag körde pappa till sjukhuset för undersökning, det tog hela förmiddagen så han  var rätt mör efteråt, även jag.  

 Själva undersökningen gick bra även om han inte vet resultatet på den ännu. Men jag tror han kände sig lite lugnare efter att förmiddagen var över.


Trädgårdsmöblerna är nu framtagna och avtvättade och där satt vi och njöt av eftermiddagsfikat.   


Men man får ju försöka göra lite nytta också, har räfsat och gjort i ordning i trädgården, men det är mycket kvar. Just nu känns armarna som spagetti, hoppas jag inte kommer ha alltför ont i morgon. Varför lär man sig aldrig?   


  

knoppar på klätterhortensian


   

Februari-lijan blommar nu, brukar blomma mycket tidigare


    

det är nog dags att skaffa ny räfsa, inte mycket med den här    

Av Yvonne - 12 april 2010 13:15

  

Skapa flashcards