This life

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Yvonne - 6 augusti 2010 15:31

Tänkte ger er lite livstecken från mig. Fast ska jag vara ärlig så har jag haft bättre dagar än idag    Har blivit så dunderförkyld, jag hade nästan glömt hur eländig man kan känna sig vid en vanlig förkylning. Skönt att man iallafall vet att man blir bättre, huvudet känns som det håller på att gå i bitar.

Nog om det, - en "liten" förkylning har vi alla emellanåt.   


Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester! Det är inte precis med lätta steg man återgår till jobbet, men när man väl är där så är allt som vanligt igen.   


Vovvarna mår bra, Mezzi och Meya har verkligen vuxit, Mezzi är en "långben", ser rätt så roligt ut. Lite hyss hittar dom allt på också, och kanske för att dom är 2 så blir det i dubbel upplaga. Men, det är smällar man får ta... alla hundar jag har haft har gjort en del hyss, mer eller mindre. Elly var en väldigt snäll valp, och inomhus minns jag inte något som hon hittade på, men ute i trädgården gjorde hon som de flesta valpar brukar göra, grävde hålor i gräsmattan, många hålor, hoppa i buskar och blommor och en del annat. Fast jag såg inte det som något problem... det brukar gå över, men nu har vi 2 st trädgårssabotörer, samtidigt.   


I onsdags firade jag och Hans 20-årig bröllopsdag.   

Eftersom vi jobbade båda två kunde vi inte resa iväg någonstans som vi säkerligen gjort om vi varit lediga, men vi firade ändå med att äta ute på Grand i Falkenberg och tårta lite senare. Vi åker någonstans i höst istället, får se vad det blir.


Hans köpte de här vackra rosorna till oss, såå fina, 20 st förstås.

20 år!!?? ...kan inte fatta det egentligen, känns inte så länge.   


  


   





Ett par bilder från skogen förra helgen, 3 hundrumpor på väg till husse, där får man godis!!

 

  

Glad Mezzi trivs i skogen.


  

en bild på "trädgårdssabotörerna"    rätt så söta ändå


  

här är iallafall en blomma så högt på väggen att dom inte kan komma åt och förstöra den   




  

och så en bild på Mattias och vovvarna när vi var ute på brukshundklubben i förra veckan och tränade


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards