This life

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Yvonne - 18 augusti 2010 22:59

Just nu ösregnar det, vilken tur att man redan rastat hundarna. Ok, en gång till får dom nog gå ut och kvällskissa men då är det trädgården som gäller.


Ikväll har jag gjort pannbiff med lök och klyftpotatis, stekte kantarellerna som jag plockade igår också. Det blev mycket gott!! Och sen åt vi citron/lime-paj, mums!


I morgon börjar Mattias och Johan gymnasiet igen, tror det är med blandade känslor. Skönt ändå när man kommer in i normala rutiner igen.


Nu ska jag lyssna klart på min ljudbok, Fyrvaktaren av Camilla Läckberg. Har bara lite kvar, den är bra, eller ganska bra ska jag nog säga, hade det inte varit för att Katarina Ewerlöf läste den tror jag inte jag tyckt om den på samma vis. Hon läser böcker på ett  lysande sätt, ibland har jag letat efter böcker hon läser istället för tvärtom, böcker av en speciell författare.


Har haft en bra dag, känns nästan som att jag haft semester idag... men just det, det är inte jag som  har semester utan Hans. Lyckost honom.    


God natt!


     

pannbiff


  

kantareller, något av det godaste som finns


  

att dörren står öppen ut och hundarna kan springa lite ut och in som dom vill är härligt såna här fina dagar






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards