This life

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Yvonne - 9 november 2010 20:03

Hans går ju med Mezzi på valpkurs, tyvärr har jag fortfarande inte haft möjlighet ännu att följa med och titta.  Jag hoppas det kan bli snart.


Den här underbara bilden på Mezzi som är tagen en lördag i oktober på valpkursen, har jag fått från Hasse Norling som är en av instruktörerna där.


Gå gärna in på deras fina hemsida www.lillahund.com   där finns många bilder och en massa annat kul att läsa.


  

foto: Hasse Norling



Av Yvonne - 9 november 2010 19:48

I söndags eftermiddag var det stadsträning på valpkursen. Solen visade sig och värmde gott en annars kylig höstdag.   


Det gick jättebra för alla tycker jag, ett glatt gäng hundar och människor   



   

det finns mycket att undersöka


   

och många olika ställen man kan träna på, det gäller och se möjligheterna bara


   

nu blir det inkallning


    

nu har husse sprungit iväg


   

nu kommerjag husse... rena rama känguru-stilen  


   

visst har jag varit duktig idag   


    



Ovido - Quiz & Flashcards