This life

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Härliga underbara solen! :))))

Av Yvonne - 13 februari 2011 17:00

Nu var det längesen jag skrev igen, dags för några rader.


Härligt att man börjar märka av att det är betydligt ljusare längre på dagen och tidigare på morgonen, vi var ute och gick innan i eftermiddags i skogen, strålande solsken. Hans hade tagit med sig fika så vi satte oss i solen och njöt.   


Just  nu när jag skriver det här, är kl 5, och det är fortfarande inte mörkt, visst är det underbart.   


Jag tycker jag känner mig något bättre nu, jag ropar inte hej ännu, för har man mått väldigt dåligt så tar det säkert sin tid innan det känns riktigt bra.


Sitter samtidigt som jag skriver och tittar på hockey på tv, nu är det paus så nu ska jag upp och fortsätta röja ur garderoberna, fattar inte hur mycket onödigt man sparat på    väldigt skönt att slänga en massa och bli av med det.


   


  


  






 
 
Ingegerd

Ingegerd

13 februari 2011 19:18

Ja här var inte så soligt idag precis, mest blåsigt o kallt men igår var det jättefint. Då var vi o shoppade....men vi hann med en långpromenad också.

Kram

http://hovdamen.bloggplatsen.se

 
irja

irja

14 februari 2011 14:43

Kära Yvonne !!!
Ta all den tid du behöver, med ditt sorgearbete,det är många dalar man måste gå igenom,,,, min sorg går nog aldrig rikdigt över, men med tiden har det blivit något lättare att leva, jag fick så mycket sorg över mig, allt kom samtidigt, men nu har jag fått lite distas,till det,hela, de har gått 3 år nu men man får bearbeta sin sorgen på allra bästa sättet, och i sin egen takt, hur det passar en själv,man måste ju själv också få må något så när bra för att orka gå vidare,med livet.....
Visst är det underbart att vi går mot ljusare tider,,,då blir det ockaå lättare med allting,,, men vi blir inte av med Kung Bore,,, han är verkligen envis,,,, Ler - 19 grader just nu i skrivandes stund,, i morrse vid halv 7 hade vi -32,9 grader kallt,,, Brrrrrrrrrrr....
Vill önska dig vännen en rikdig underbar alla hjärtansdag.....Fina bilder.....
KramiZ IA.....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
PEGU

PEGU

15 februari 2011 22:16

många sköna och levande foton här :)

http://allahjartans.blogg.se

Yvonne

16 februari 2011 17:08

Tack så mycket :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Ovido - Quiz & Flashcards