This life

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Yvonne - 4 mars 2011 22:56

Idag har varit en mycket bättre dag, nästan så man knappt har vågat tänka på att det är bättre, för då kanske huvudvärken kommer som ett ovälkommet brev på posten    det är såå himla jobbigt när det bankar i skallen....ständigt, men som sagt idag .... bättre.... skönt  


Dagen började väldigt grå och mulen...men på eftermiddagen när jag hämtade mamma för vi skulle åka hem till min morbror som fyllde år, då sprack himlen upp och solen visade sig, det kändes helt plötsligt som väldigt vårligt!!!  Mamma hade gjort tårta som vi hade med oss, mamma har alltid varit väldigt duktig på all matlagning och att baka, så det känns som ett säkert kort när hon gör något.

Vi hade en jättetrevlig eftermiddag och jag kände mig glad och nöjd när vi vände hemåt igen.

Kvällen har också varit jättebra, lagat god mat, tittat på tv, bl a Skavlan som jag gillar. Nu är det snart sängen som gäller, i morgon är vi bortbjudna på kvällen, ska bli jätteroligt.  


God natt gott folk!


  

Skapa flashcards