This life

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Yvonne - 10 mars 2011 22:50

Så typiskt, när jag äntligen får lite tid att sitta vid datorn är jag så trött att ögonen går i kors   

Kan ta dagen lite snabbt, körde Johan på förmiddagen till en naprapat i Halmstad, under tiden gjorde jag lite ärenden. Sedan hem igen, rasta vovvarna, äta lite sedan in till Falkenberg för ett möte jag hade där kl 13. Sen åkte jag till Blomsterlandet och köpte nya blommor, det behövdes verkligen, har misskött en del av våra fönsterträd så det behövdes nya.   

Vad härligt det är med nya blommor, man blir glad av det. Köpte 2 st Primula, en gav jag till mamma. 2 orkidéer för halva priset och en del andra blommor som jag inte vet namnet på   

Och så en tidning unnade jag mig också, Drömhem & Trädgård, där jag kan drömma om ett nytt, ljust, fräscht kök   


Sen bar det hemåt igen, fikade och sedan iväg igen, puh.... nu var det dags för hundarna att få sitt. Ut i skogen på en rejäl runda, men den där snön som kom idag,  kunde ju totalt kvittat, eller hur, ja ja, det är bara mars förstås, men nu vill vi ha vår!!!

Sen gick vi över och fikade och pratade en stund med mamma, hon fick den ena Primulan. Och sen hem och laga middag, spagetti och köttfärssås, det blev gott speciellt med riven parmesanost på.


Det var min dag i korta drag, i morgon ska vi på begravning igen, jobbigt och nu får det vara nog med sånt på ett tag, men det styr vi inte förstås.


Nej dags för sängen nu.... God natt!    


  

Skapa flashcards