This life

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Yvonne - 14 mars 2011 22:44

Igår när jag tog hundarna till skogen kändes det verkligen som våren är på gång, en fullkomlig lyckokänsla infann sig  åh att man kan längta så mycket efter något   


Jag tog en tunnare jacka på mig utan foder, inga långkalsonger, ingen mössa, inga vantar och ändå blev jag sååå varm   det är för härligt egentligen, ja inte och bli varm och svettig men att värmen kommer.


På kvällen åt vi grillat med potatisgratäng, gott!


  

Elly bakom en gran.


  

Mezzi och Elly på språng.


  

Och lilla Meya oftast några steg efter, inte lätt att hänga med dom andra som tokspringer   


Meya och Mezzi snart är dom 1 år!


   

Elly, Mezzi och Meya, dags för hemfärd.


   

Det tog ett tag innan snödropparna i trädgården ville titta fram, men nu så!!


Kanske har jag fått en riktig "knäpp" i huvudet (hi hi   ), men  

jag har fått tankar på att förändra saker, inte nog med att jag slänger ut en massa prylar och saker som vi samlat på oss här hemma, fast det är ju bra också förstås att rensa ut en massa. Jag vill även förändra mer, drömmer om ett nytt boende, naturligtvis tillsammans med min käre man   Vi får se vad som händer framöver, drömmar måste man ha, ett mål!


Hemma har vi allafall högar med huskataloger, jättespännande, sen är det också riktigt roligt att gå på husvisningar för att bilda sig en uppfattning om hur huset känns när man kommer in i det.


  

  

Jag drömmer om ett 1-plans hus med ett ljust härligt kök, gärna med köksö, en groventré/tvättstuga där man kan ta in hundarna och där dom kan få ligga ifred tills dom torkat till när man varit ute.


Tänk jag visste bara inte att det finns så många husföretag som säljer hus, hur många som helst.    

Ovido - Quiz & Flashcards