This life

Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

så här några dagar efter festen ;))

Av Yvonne - 5 juni 2011 16:44

Så var studentfirande och allt vad det innebär över, allt gick  bra och Johan var nöjd och tyckte att det var ett härligt minne för livet. Så skönt, det är ju vekligen det man vill att dom ska få, en härlig, rolig, festlig dag på alla vis.   

Jag skriver en del på facebook och har uppdaterat med bilder där, det är kul med många kontakter och oftast snabbare respons på det man skriver men alla har ju inte facebook, så för er.........   (får se hur jag gör med bloggen framöver)


Efter en sån här vecka och sista tidens alla händelser,  är det som om luften går ur en, jag är hur trött som helst och har mer ont i lederna också. Men... det går över   


Denna helgen jobbar jag, ska iväg i natt igen.


Nu lite bilder...


  en glad student


  liten har blivit stor


  en mycket stolt moder ska ni veta


  sedan kortege genom stan


 stor glädje förstås


över Tullbron och fram till Vallarna


   


 blommor


    presenter


  och hungrig blir man också


  och tårta förstås


  senare på kvällen bar det iväg  för att fira med kompisarna   

 
 
Margit

Margit

7 juni 2011 22:52

GRATTIS till din son Johan som nu tagit studenten!!! Sp fina bilder du visar!!! Det är en stor dag i livet ör ungdomarna och det är en början till vuxen och ARBETSLIVET...
Fortdätt d med Bloggen...ocg facebook...Det har ju 2 skilda "uppgifter"...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

Yvonne

7 juni 2011 23:01

Tack snälla Margit för din hälsning, och tack också för Grattiset till sonen, det är framfört till honom :))
Ha det gott, vi ses i bloggarna och på fc.
Kram

 
Sandra

Sandra

8 juni 2011 08:53

sv: ja det är en sån lycka! och Yvonne är värd en guldstjärna! :D
tack så mkt! :)

http://sandwish.blogg.se

Yvonne

8 juni 2011 10:52

Förstår det, Lycka till med vovven nu :))

 
Ingegerd

Ingegerd

9 juni 2011 22:15

En härlig tid det där. I år har vi ingen men sen har vi student 3 år i rad....så då får vi känna på;)

Ha det så bra! Jag läser ofta även om jag inte kommenterar jag heller!

http://hovdamen.bloggplatsen.se

 
katsura

katsura

11 juni 2011 22:31

hej igen! Det var länge sedan jag hade tid att bloggsurfa. Här har det hänt en hel del :)
Kul med lite festligheter. Själv firar jag studenter varje år, så ibland blir jag lite "mätt" på allt ståhej, men det är ju skillnad när det är ens egna :) Jag får dock vänta 7 år till innan jag ska ställa till med en rejäl studentfest!
Ha en skön helg!

http://katsura.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Skapa flashcards