This life

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Värmlandsresan :))

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29

Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. Tack till alla trevliga människor vi träffat under det här dagarna, ett speciellt varmt tack till Malena o Peter på Rudängens för all hjälp och er otroliga gästfrihet, så roligt vi haft.


 Rudängens For Your Eyes Only  "Elly"


 



 
 
Ingen bild

Anette

3 augusti 2011 09:36

GRATTIS!!! Vilken vacker bild. Superproffsig.

Yvonne

3 augusti 2011 23:26

Tack Anette, jag är så glad för resultatet i Ransäter :))

 
Ingen bild

Kerstin

3 augusti 2011 13:47

Ååååh, så roligt!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS
till Ellys toppenresultat i Ransäter.

Och vilken härlig bild du har tagit på henne.

Ha det bra!
Kerstin

Yvonne

3 augusti 2011 23:28

Tack så mycket Kerstin. Ja, det var en härlig resa vi gjorde :))

 
Ingen bild

Mats Andersson

4 augusti 2011 00:08

Grattis till utställningsframgångarna,underbara Elly du är på alla sätt så väl värd Certet.
Det bara lyser om Elly på denna vackra bild.
Kram Mats

Yvonne

4 augusti 2011 17:27

Tack Mats för dina fina ord om Elly. Ja, du vet hur mycket jag tycker om denna hunden, en pärla för mig.

Kram :))

 
Karen Jondahl

Karen Jondahl

14 augusti 2011 20:17

Hej Yvonne.

Stort grattis också fron Basil och mig med cert til underbara Elly. Så utroligen snyk hun har blivet efter hun har haft valpe.Nu har hun fyllt ut i kroppen och har fået tillbake en mycket fin päls som understreger hennes skönhed - hun är helt säkert av championkvalite.

Krammer fron Karen och alle Shep-collies i Danmark.

http://www.123hjemmeside.dk/shepcollies

Yvonne

18 augusti 2011 12:32

Tusen tack kära Karen för det fina orden och grattis-hälsning. Så glad jag blir att du tittar in.
Just nu är vi i Mölle, Skåne på lite semester.
Önskar dig och alla dina fina hundar allt gott.
Kram från Yvonne och hela gänget! :))

 
katsura

katsura

20 augusti 2011 21:40

Hon är verkligen vacker -Elly! Oerhört fin bild!

http://katsura.bloggplatsen.se

Yvonne

20 augusti 2011 23:46

Tusen tack, hon är verkligen guld värd för mig :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Av Yvonne - 21 juli 2011 19:59


Idag har jag hämtat den fina tavlan på Elly som Annika Elvnäs har gjort. Nu är den inramad och blev om möjligt ännu läckrare    eller hur!   Jag är jättenöjd med resultatet     Nu blir det jobb i två nätter, sen...... SEMESTER!!!       ...

Skapa flashcards