This life

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Grattis Mattias 18 år!

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08

Nu har "lillgrabben" blivit stor också  


Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag!

Idag blir det tårta och även lite annat  

   

   Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för tillfället. Så jag beslutar mig för att ta en paus och kanske lägger jag in något när jag tycker det är kul Ha det gott så länge alla vänner!  

 
 
Ingen bild

Mats Andersson

22 september 2011 20:23

Hej Allesammans!

Hjärtligt Grattis Mattias till 18-års dagen, nu tar du snart bilen och sticker iväg på egna äventyr, önskar dej Lycka Till i Allt.

Önskar er alla en fortsatt trevlig höst, vi hörs,
Kram Mats

Yvonne

22 september 2011 22:16

Tack Mats för din härliga hälsning, Mattias tackar och hälsar tillbaka. Jodå det blir nog egna bilfärder snart hoppas vi, en härlig frihet som man aldrig glömmer :))

Ha det gott vi hörs.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Av Yvonne - 21 juli 2011 19:59


Idag har jag hämtat den fina tavlan på Elly som Annika Elvnäs har gjort. Nu är den inramad och blev om möjligt ännu läckrare    eller hur!   Jag är jättenöjd med resultatet     Nu blir det jobb i två nätter, sen...... SEMESTER!!!       ...

Skapa flashcards