This life

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Yvonne - 23 augusti 2010 23:56

Mezzi är mycket bättre i sitt ben, så bra att man inte märker något alls faktiskt. Det är ju jättebra förstås, men ordinationen var ju vila i en vecka, ingen lek och några våldsamma lekar. Ni förstår att det är nästintill omöjligt, såvida jag inte ska stänga in honom i bur då. Ja ja, hoppas benet läker bra ändå, försöker hålla honom lugn så gott det går, hålla Meya och Mezzi ifrån varandra vissa stunder.... men dom är som småbarn, så det är inte så lätt.


Lägger in några bilder från förra veckan, innan benolyckan, då Meya hittat ett äpple som hon låg och smaskade på. Det såg Mezzi förstås, och ååååh vad gärna han hade velat ha just det där äpplet. Han försökte verkligen och ta det, men nähä, det gick inte då sa Meya ifrån. Det där är MITT äpple, du rör det INTE.


Till slut gick Mezzi och hämtade ett eget äpple, det gick ju NÄSTAN lika bra, hi hi.


  

Mezzi försöker ta äpplet


  

det här kan inte vara sant, tycker Mezzi, hon delar inte med sig


   

kanske om jag smyger lite såhär från sidan


   

men.... jag då????


   

Meya njuter för fullt


  

Kanske om jag provar att lägga mig riktigt nära och låtsas att det kliar på mitt ben, tänker Mezzi, så kan jag i ett snabbt ögonblick lyckas ta äpplet från syrran. Men nähä, det gick inte det heller, och då gick Mezzi och hämtade ett eget äpple!  Allt frid och fröjd!!!    

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards