This life

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Har hämtat tavlan idag :))

Av Yvonne - 21 juli 2011 19:59

Idag har jag hämtat den fina tavlan på Elly som Annika Elvnäs har gjort. Nu är den inramad och blev om möjligt ännu läckrare    eller hur!


Jag är jättenöjd med resultatet  


Nu blir det jobb i två nätter, sen...... SEMESTER!!!


   

 
 
Åse Lillian

Åse Lillian

21 juli 2011 20:31

Å, så fint bildet var, med ramma og passepartoutet. Verkeleg flott.

http://www.123hjemmeside.no/monty-mason-izzie

Yvonne

21 juli 2011 20:38

Tack Åse Lillian! Ja, jag är väldigt glad för den :))

 
Carina Andersson

Carina Andersson

21 juli 2011 22:56

Hej Yvonne!

NU ÄNTLIGEN har jag lite tid över, så jag kan kika in till dig!! Hoppas att allt är bra nu, vilket jag antar att det är, nu när du snart har semester!! Själv börjar jag arbeta nästa vecka, men inte förrän på torsdag så jag får faktiskt ett par veckor med lite "slowstart";;)
Tavlan på Elly är klockren! Den blev såååå fin! Du kan inte tänka dig att maila mig, tjejen som gjort teckningen, hennes namn o kontaktuppgifter??
Det var också roligt att se nya bilder på "valparna". Meya är en KOPIA på sin mamma!! Men antar att du hört det innan;;))
Åh, hade varit så ROLIGT att ses o jag hoppas fortfarande att vi får ihop nåt!! Vi har, som jag tidigare nämnt inställda på att ni ska komma men, ännu, inte när!
Jag o Bosse har anmält till lite nya utställningar framöver och hoppas på att Certen snart ska komma;;))))

Kramar
Carina

http://pocketbay.bloggagratis.se

Yvonne

22 juli 2011 17:35

Hej Carina! Så roligt att du tittar in och tack för kommentaren :))
Ett arbetspass har jag kvar nu, ska bli såååååå härligt med semester :))
Jag är jätteglad för tavlan på Elly, jag ska gärna maila dig hennes uppgifter så du får dom.

Ha det gott!
Kramar :))

 
Fia

Fia

24 juli 2011 11:48

Vilken underbar tavla. Tack för titten hos mig och absolut välkommen åter;) Ikväll hoppas jag hinna lägga in bilder på helgens målande;)Kram/Fia.

http://livsnjutaren-livsnjutaren.blogspot.com

Yvonne

24 juli 2011 15:14

Tack, och så kul att du lämnade en hälsning här.
Välkommen tillbaka. Kram :))

 
Marketta

Marketta

25 juli 2011 15:29

Tavlan är kqnonfin. Men konstigt vore det väl annars med en sån modell ;) .

Hälsningar
Marketta med Colliekompisarna

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Yvonne

26 juli 2011 00:39

Åh vad snäll du är :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Skapa flashcards