This life

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Skönt med semester :))))

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12

Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig  


Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse  


    





 
 
Ingen bild

Anette

26 juli 2011 08:50

Kul att du fortsatt blogga. Hoppas du får en härlig semester.
Vi med hundar gillar en inte alltför varm sommar eller hur?
Men en lång ledighet när man arbetar natt är guld värd.Vi ses om några veckor får vi tro.
Ha det gott.

Yvonne

26 juli 2011 11:44

Tack Anette! Ja vi ses väl ganska snart får vi tro ;)) den 2 aug, eller hur!

Nu tillbaka till packningen då vi ska iväg några dagar.

Kram :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 21 juli 2011 19:59


Idag har jag hämtat den fina tavlan på Elly som Annika Elvnäs har gjort. Nu är den inramad och blev om möjligt ännu läckrare    eller hur!   Jag är jättenöjd med resultatet     Nu blir det jobb i två nätter, sen...... SEMESTER!!!       ...

Skapa flashcards