This life

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Yvonne - 22 maj 2011 22:25

Ja då tänkte jag delge er lite av mina tankar och drömmar, drömmar ska man ha... dom är gratis 


Vi kommer med största sannolikhet bygga nytt hus, men däremot när är inte bestämt ännu, det är ju en del som ska göras innan man kan börja på.


Jag har fått en del kommentarer från folk som undrar varför?  Varför jag inte trivs längre här osv. Jag har t.o.m märkt av en del avundsjuka och kanske missunnsamhet, det gör mig lite ledsen, men en annan del av mig säger att jag inte ska bry mig om det, jag gör som jag vill ändå ... ja, jag kommer inte gå in på allt, en del vill jag hålla för mig själv. Men jag har också vänner som verkligen gläds med oss, och önskar oss allt gott, det känns så skönt att höra.

Vi har bott i det här huset sen 1990, alltså 21 år, det har varit många bra år, vi har verkligen tyckt att det varit bra. Men.... nu känns det som att det är dags att gå vidare, börja på något nytt....


Nu har en önskan blivit allt starkare på att ha ett 1-planshus, är sååå trött på vår övervåning, dålig planlösning m.m m.m


Vi har fått en fantastisk möjlighet som jag inte kan missa, "once in a lifetime".

Jag ser så fram emot det här, och planerar för fullt kan man säga. Efter den här jobbiga vintern som jag haft utmattningssyndrom/deppression så behöver jag verkligen det här, jag blir så glad av det.


Vi har varit på flera husvisningar, och det här huset är ett av dom vi blivit speciellt förtjusta i.... kanske det kan bli det.   


  bild från Västkuststugan

Ovido - Quiz & Flashcards