This life

Direktlänk till inlägg 20 september 2009

Äntligen stranden igen!

Av Yvonne - 20 september 2009 15:17

Igår eftermiddag åkte jag och Elly ner till stranden, det är ju from 15 september tillåtet att ta med hunden på stranden igen.

Oj vad hon njöt, jag också för den delen. Helt underbart väder var det.

Hon sprang, och sprang, och skuttade och var sååå lycklig.


Idag håller vi på att fixa iordning för kvällen, då det kommer lite släkt hit. Mattias fyller år på tisdag, men ska fira med släkten idag.


Det blir tacopaj och sedan tårta förstås! Skrattande


Här är lite bilder från igår, det inte lätt att ta kort på henne när hon for omkring så, hi hi. En del bilder som jag har slängt,  syns bara något suddigt när Elly sprungit förbi kameran. Flört 


  

ingen Elly här... Skrattande


  

inte här heller... Flört



  

men här en liten stund iallafall, racet ut i vattnet



  

benen åt alla håll  Flört


  

stilla en liiiten stund


  

 
 
lollo

lollo

20 september 2009 18:57

Ozzy Tackar så mycket...Vilka fina bilder..ni har det bra som bor så nära Havet..det är ju en vardagslyx att kunna åka till havet och få springa av sig.Hon är bra fin Elly-tösen.
Må så gott!Kramar från oss..

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

20 september 2009 19:32

Vilka härliga bilder man kan inte tro att vi är inne i september det håller jag med dig om :)
Man bara njuter för varje dag man får ha detta underbara vädret.

Ha nu en kanon bra söndags kväll kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Nettis

Nettis

20 september 2009 19:52

Tack snälla, jag kurerar mig just nu med kamomill och ingefära-the. Så ska det nog snart bli bättre igen.

Åååh, vilka fantastiska bilder på Elly och havet :) . Jag njöt och kollade på dom flera gånger :) . Hon ser sååå lycklig ut :) !!!
Stor kram till er båda, och hoppas att kalaset blev kul :)

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

20 september 2009 23:38

Vad jag önskar att vi kunde få bo så där nära en sån fin strand ni har! Doris skulle ha varit överlycklig då :-)
Duschen är liksom inte samma sak..
Jag duschade henne igår och jag tror hon fortfarande är sur på mig hihi

Sov så gott
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Åse Lillian

Åse Lillian

22 september 2009 17:44

Det vakraste som finst må vel vera ein collie som nyt å få springa rundt slik!
For nokre flotte bilder du har fått av Elly....og stranda!

http://www.123hjemmeside.no/monty-mason-izzie

 
Ingen bild

Yvonne K

22 september 2009 19:00

Tack för alla fina kommentarer! Ja det var helt underbart väder denna dagen, och vi njöt nog precis lika mycket, jag och Elly.
Ljuset som var på stranden den här dagen var verkligen något visst.

Kram

 
Yvonne

Yvonne

22 september 2009 20:06

Haha! Å, vilka underbara bilder!
Jag ÄLSKAR havet!
Säkert lika mycket som Elly!
Men jag springer nog inte lika snabbt som hon gör! Fniss.

Kram kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards