This life

Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Jag har blivit utmanad av Lollo!

Av Yvonne - 22 september 2009 11:13

Har blivit utmanad av LOLLO. Skrattande


regler:

det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och

berätta det för dem. varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! alla

svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! om personen som utmanade dig har ett namn

som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar

(förutom på fråga 1)! Lycka till !

 

1. vad heter du? Yvonne

2. ett ord på fyra bokstäver: yppa    

3. flicknamn: Ylva

4. pojknamn:Yngve

5. yrke: yrkesvallärare

6. färg:  yellow

7. klädesplagg: yllekofta

8. mat: ytterlårfile

9. sak i badrummet: ytdecinfektion

10. plats/stad: Yngeredsfors

11. en orsak att vara sen: yrsel

12. något man skriker:  you

13. film: Ya-Ya flickornas gudomliga hemligheter

14. något man dricker?  Ystadöl

15. band: Yes

16. djur: yunnanilus  (en fisk, det vet väl alla, he he)

17. gatunamn: Ymervägen

18. bil: Yugo

19. sång: Youre my best friend (Queen)

Utmanar nu: Ann, Rosie, Susanne, Sussi   

 

                       

 
 
Ann

Ann

22 september 2009 18:14

Hej Yvonne!!Tack för utmaningen,kan inte kopiera datorn vill inte alltid som jag vill så jag kan inte ta utmaningen.
Ser framemot när vi väl bestämt oss att köpa ny dator.
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne K

22 september 2009 19:02

Det är helt ok Ann, dessa datorer vill inte alltid som vi vill, he he.

Ha det så gott.
Kram

 
Sussi

Sussi

22 september 2009 20:41

Jag tar den med mig och försöker få ihop nåt när huvudet är mer klart. Har märkt att det kan vara bra att kunna tänka lite när man gör den där utmaningen!!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

22 september 2009 20:52

Nej, men snälla du. Du får inte känna dig pressad att kommentera hos mig varje dag!!!
Skriv när du hinner och har lust :) ! Roligt bara att du läser varje dag :) !
Jag läser själv alla bloggar varje dag. Men jag ooorkaaar inte kommentera på alla varje dag!!!
Jag vet att en del blir sura då, och tror att man inte läser eller bryr sig :( !
Men jag har facebook oxå, och eftersom jag inte kan sitta så länge åt gången vid datorn, så får jag sitta lite på varje ställe... :-/ .
Ska nog skriva om det på bloggen idag. Och hoppas att dom andra förstår. Hoppas och tror att du gör det i alla fall ;) !

Roligt att läsa svaren på din utmaning :) !
Ja tack min mage mår bättre igen :) . Jag har låtit bli ost bla nu ;) . Jag fuskade för mycket i några dar... Fick storhetsvansinne när jag pausade från dieten, hihi ;) .

Ja lilla Elly är så vacker, och bilderna på henne gör mig så glad :) ! Jag älskar djur, och dom ger mig sån otrolig glädje varje dag :) !

Mammografin gick kanon :) !
Ha en jätte fin kväll kära du, och krama lilla Elly :)

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

23 september 2009 11:18

Jag har gjort utmaningen:)

Det var en rolig utmaning.
Ha det gott, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
F

F

25 september 2009 18:40

snor denna :)

http://dagligdags.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Ovido - Quiz & Flashcards