This life

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Yvonne - 27 juli 2009 23:40

Ja, så har man haft en högtidsstund framför tv:n, har sett på Beck, som bara är såå bra.


Det regnade hela förmiddagen, och en bit in på eftermiddagen. Men jag kände sen att nu får något hända, måste ut....


Så jag och Elly packade in oss i bilen och åkte till skogen, var ute i nästan 2 timmar.  Det var jätteskönt :D



 

hittade lite lingon utmed vägkanten, de fick dock sitta kvar ;)





 

Elly hoppar och springer, och det märks så väl att hon gillar det här lika mycket som jag



 

det är så härligt i skogen, man kan gå och filosofera för sig själv...

man kan se lite av vägen här, det är en allmän väg jag gick på först, det kommer sällan bilar där, men ändå, man måste ha lite koll runtomkring sig...




 

då är det betydligt skönare att följa en sån här väg, en liten stig in i skogen, jag njuter i fulla drag



 

för att inte tala om när man kommer in i bokskogen, helt underbart :)



Av Yvonne - 27 juli 2009 22:07

Tittar på Beck, men paus för nyheter just nu.

Har visserligen sett det här avsnittet innan, men har glömt en del... ;)

Helt underbara rollkaraktärer, speciellt Gunvald och även då Martin Beck.

Och även många av de andra... :D  snart börjar det igen (väntar ivrigt)

Ovido - Quiz & Flashcards