This life

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Yvonne - 3 februari 2010 19:38

Snö är nog ett av det vanligaste orden som skrivs i bloggarna idag, och jag ska inte göra något undantag.

Det har i stort sett snöat hela natten och det var väldigt svårt för dom som skulle iväg med bilar i morse, det var inte snöröjt alls här i vårt i lilla samhälle. Hmm, kanske hade dom försovit sig...    som skulle röja snön, vad vet jag, för jag kunde inte se till en enda snöplog.  

Jag kunde iallafall hem i djupsnön, som såg ut som det var klätt med florsocker, vackert var det som ett sagolandskap.


När jag kom hem tog jag ut Elly en liten runda, plockade sedan in lite ved till kaminen, dags för frukost, sedan sova.

Nu ska jag snart iväg till jobbet igen. Så jag önskar alla en bra kväll!   


  

Elly gillar snön!


  

Kan man ana sig till att här finns en trädgårdssoffa och en skottkärra?   


Ovido - Quiz & Flashcards