This life

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Yvonne - 8 mars 2010 11:21

Och så var det ny vecka igen.... vad händer här då? Ja, lite av varje, det vanliga plocket som man alltid har dagligdags försås och en del annat.

Idag skulle jag behöva städa här, hoppas jag får gjort det också   


Igår såg vi alltså Alice i underlandet på BIO, (som jag skrev igår) och jag tänkte bara jag ska förtydliga mig lite, inte för det spelar så stor roll för var och en tycker ju vad den tycker.

Själva historien Alice i underlandet kan jag inte mycket om, mer än att hon är ute och springer och ramlar ner i ett hål, kommer ner i en annan värld och träffar där på en massa underliga figurer. Så att filmen skulle vara fantastiskt jättebra påstår jag inte, men det är roligt att gå på BIO och filmens behållning var absolut Hattmakaren som spelades av Johnny Depp.


Snart bara två veckor tills Elly förhoppningsvis ska valpa, ja, jag vågar inte tro på det förrän det har hänt så är det bara. Men går allt som vi önskar är det en dröm som blir sann!

Hon mår bra, är tjock om magen och "pratar på"  väldigt mycket. Har väl mycket att säga nu kan jag tro, hi hi.


    



Ovido - Quiz & Flashcards