This life

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Yvonne - 10 juni 2010 23:59

Vädret är alltid ett tacksamt ämne att prata om, och det är väl tur att vi inte kan styra över det kanske,  för då hade vi människor definitivt krigat om det också. Men ibland önskar man ändå att man hade makt att göra något åt det hela, att få stänga av den stora regnkranen som står öppen just nu. Väldigt  mycket regnande har det varit idag och igår, nu får det räcka tycker jag, STÄNG AV KRANEN!!!!!  Och sätt på VÄRMEN!


I morgon är det skolavslutning på gymnasiet, härligt med sommarlov kan jag tänka mig. Kan vi inte införa det på jobbet också.   Det vore väl bra! 


Ska fixa lite gott att äta och tårta som vi brukar ha när dom slutar skolan. Hans flyger till Stockholm  tidigt i morgon, på kurs i 2 dagar och kommer hem sent lördag kväll. Hur ska jag KLARA AV allting själv här????    Nej, jag skämtar bara, klart jag fixar det. Dessutom är ju Johan och Mattias hemma så jag får sätta dom i arbete, hi hi. 

Ovido - Quiz & Flashcards