This life

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Yvonne - 29 juni 2010 23:47

Vilka härliga sommardagar vi har, och speciellt skönt blir det på kvällarna då man aldrig vill gå in. Det är underbart att ha semester just nu kan jag säga.   


Jag och Elly åkte åter igen till skogen men inte förrän kvällen då det svalnat av något. Vi går en ganska rejäl runda, och jag brukar gå ganska fort när det bara är jag och Elly. Det är både njutfullt och plågsamt på samma gång om ni förstår.

Efteråt är det iallafall jätteskönt, och Elly ser ju inte ens trött ut, hmm, orättvist. Jag är ju helt slut.    


Hans och Mattias koppeltränar Mezzi och Meya så gott som dagligen, vi kom igång lite sent med det, men det är ju aldrig för sent. Dom gör framsteg tycker jag, med lite godis kan man komma långt.   



    

Elly och härliga sommarängar.



Av Yvonne - 29 juni 2010 00:42

En alldeles underbar sommardag har det varit, som nu gått över i ny dag. Och här sitter jag, nattugglan.   


Det blir oftast sent innan jag fått färdigt det jag vill ha gjort innan jag lägger mig. Men visst, nu hör till saken, jag har semester, och ikväll började jag på sent innan jag nu är färdig.

Hans är däremot morgonmänniska, till skillnad mot mig, så han brukar ta hundarna på morgonen. Då behöver jag inte gå upp i ottan heller, under semestern iallafall.


Har suttit ute länge ikväll och njutit av sommarkvällen, det är sååå härligt. Värmen, och det ljusa kvällarna. Man skulle liksom vilja stoppa tiden för ett tag och hålla kvar värmen och ljuset lääääänge!


Men nu ska jag  uppsöka sängen. God natt!    





Ovido - Quiz & Flashcards