This life

Direktlänk till inlägg 20 juli 2009

Jobba 2 nätter... sedan semester!!!!!!! :D

Av Yvonne - 20 juli 2009 11:57

åh, är det verkligen sant.... ska jag äntligen få semester snart  ;))

Det ska bli såååå skönt! Och ni som försöker skrämma mig med att det kommer vara dåligt väder... hi hi, jag kan tala om att det biter inte på mig... jag bryr mig inte om vädret, bara jag får vara leeeeeedig! Tjoho!!! :D


Men först..... ladda för 2 nätter till....



 
 
Nettis

Nettis

20 juli 2009 12:21

Sååå vackert!!! Vi hoppas på vackert väder igen snart. Jag behöver mer sol och värme innan hösten kommer!!!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne K

20 juli 2009 12:40

Nettis: Det blir säkert fint väder igen! Jag är hoppfull. :D

 
Ann

Ann

20 juli 2009 12:57

Jag önskar dig en riktigt skön och avkopplande smester,med många sköna läs stunder i din trädgård(:
Vi ses i morgon kväll
Kram o hej/Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne K

20 juli 2009 13:56

Ann: Tack så mycket. Jag laddar med böcker nu som jag kan läsa.... och sen vill jag ut i skogen också på härliga promenader. För övrigt ska jag ta dan som den kommer.

Ja, vi ses i morgon kväll. :D

Kram

 
Nettis

Nettis

20 juli 2009 14:03

Tack snälla, det värmde ända in i själen :) . Du tar själv jätte fina bilder :) .
Ja du får jätte gärna länka till mig :) . Jag har gjort det samma till dig :) .
Japp jag håller med om att för mycket värme kan sabba kroppen oxå ;) . Men som det är nu så är det ju tröstlöst!!!
Sol, lagom varmt och en bra bok, vill vi ha :) :) !
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

21 juli 2009 10:01

Tittar in och önskar dig en riktigt trevlig dag :) !
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

22 juli 2009 08:29

hej vilken fin bild :)
vad skönt med semester sommaren kommer fortsätta ett tag till... var så säker! tror denna sommar kommer vara varannan dags väder.. men då kommer allt vara frodigt.. :)

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

22 juli 2009 08:29

Den som väntar på något gott....

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Ovido - Quiz & Flashcards