This life

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Snö, snö, snö

Av Yvonne - 2 februari 2010 19:49

Hur mycket snö ska det komma? Ska snart ta mig till jobbet, jag har inte långt dit så jag brukar gå. Och det ska förstås väldigt mycket till att jag inte kan ta mig fram pga snön. Då ska jag vara totalt insnöad, mer än vanligt då 


Ikväll har vi ätit köttgryta med viltsmak, smakade extra gott i detta vädret.  


    

 
 
Lena

Lena

2 februari 2010 20:02

Det är nu många timmar sedan jag åt middag så när jag kom in här idag och fick se din härliga gryta vattnades det i munnen ska du veta...jag fick fisksoppa som iofs var helt ok ;o)
God arbetsnatt önskar jag dig med kramar därtill !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
margit

margit

3 februari 2010 00:20

Den köttgrytan såg GOD UT!! Recptet kanske!!? Lägg gärna ut det på bloggen så vi kan få göra den o njuta också!
Kramen bmin vän!

http://margitholm.blogg.seg.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

3 februari 2010 09:19

Jag hoppas inte du blev in snöad för det har ju varit lite olyckor. Och det är ju tur att du inte har så långt till jobbet så du kan gå, för jag kan tänka mig att köra bil är inte så roligt när vägarna ser ut som de gör.
Din gryta ser super god ut:)
Va nu rädd om dig och stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

3 februari 2010 11:11

Mmm vad gott det såg ut :-)

Gud så skönt att bo gångavstånd från jobbet. Jag har ju lite mer problem med att ta mig till jobbet när det är snöoväder. Jag bor ca 2½ mil från jobbet så man tar ju inte cykeln precis hihi

Sv. Visst är han gullig..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards