This life

Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Elly

Av Yvonne - 13 februari 2010 17:15

Vill skriva här om en stor förhoppning jag har.....  Jag hoppas så att Elly är dräktig och att det blir valpar under v. 12. Det har nu gått ca 3 veckor hon parades, vill ni läsa mer så gå in på min hemsida.


Den här bilden är från när Elly var 6 veckor, och det är hon längst till vänster i bild. Snacka om mjölkbar, eller hur!


  


  

Elly 6 veckor.


 
 
Marketta

Marketta

14 februari 2010 00:09

Hittade hit från en annan blogg. Fin tjej den där Elly, själv så har jag fyra stycken hemma. En fyller 8 år idag, och en annan har för tillfället kennelhosta, men det verkar vara på väg att gå över.

/Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

14 februari 2010 03:49

Ska hålla tummarna för Elly =D
Underbara bilder förresten !!!
Har läst om den lyckade Buddy Holly musicalen ni var på och tror nog att jag skulle reagera över hans musik som du gjorde...jag menar, trots att jag var i "mina bästa år" under "Buddy-åren", så såg och hörde jag nästan BARA Elvis.
Nu önskar jag dig en riktigt trevlig Alla hjärtans dag !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

14 februari 2010 14:00

Håller tummarna för att din förhoppning ska vara sann..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingegerd

Ingegerd

14 februari 2010 17:38

Åh vad kul med valpar! Det förstår jag att du ser fram emot, hoppas allt går bra!

http://hovsing.bloggplatsen.se

 
Nettis

Nettis

14 februari 2010 17:55

Hej kära Yvonne! Åh vad jag saknar bloggen! I kväll är jag hos mamma och kan låna hennes :) .
Hoppas att Elly är dräktig :) ! Och vad fina bilderna är :) !
Skickar en stor kram på alla hjärtans dag! Min blogg kommer att vara hyfsat nerlagd ett tag :( . Får blogga när jag är här hos mamma och även på biblioteket, tills jag har råd att köpa en ny.
Ha det så jätte bra.
Många kramar till dig och söta lilla Elly!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggplatsen.se

 
katsura

katsura

14 februari 2010 20:29

Jag håller tummarna!

http://katsura.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

15 februari 2010 14:07

Jag håller tummarna sten hård:) och det ska verkligen bli så roligt att kunna följa eran resa. Jag blir stammis:)

Stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Yvonne

Yvonne

15 februari 2010 20:49

Hihi! Så sött! =) Det vågar jag INTE visa till Michelle!
Då säger hon bara VILL HA!!! Fniss.
Dom är jättesöta, men inte här och inte nu! =)

Kram kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

27 februari 2010 15:51

Hej! hittade hit via 40-tals Irma som kommenterat hos mig. Såg din blid med Collie och blev intresserad. Är en gammal f.d collieuppfödare vars sista tik gick bort förra året 14 år gammal. Min underbara Singoalla. Din tik är mycket fin och har Eva E. dömt henne till BIR så kan du vara övertygad om den saken;-) Jag har parat 2 tikar hos Cronys och behöll förstås avkommor ur kullarna. Nu har jag ingen collie och blir vansinnigt sugen på valp när jag ser att ni väntar. Har också en valpköpare i Skåne som haft 2 hundar från mig men mist den ena för ett tag sedan, ska nämna om kullen för henne.
ps min första collie och stamtik köpte jag på 80-talet av Anita Larsson i Kungsbacka.

http://barasaras.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards