This life

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

fika :D

Av Yvonne - 18 februari 2010 13:45

Jag har varit iväg hela förmiddagen på olika ärenden och har även handlat mat. Fy vad det är tråkigt att handla, speciellt när man kommer hem och ska packa upp alla varor.    

Köpte hem en semla till mig, så nu har jag fikat och ätit semla, mmm, mycket god var den.    


Nu ska jag lägga mig och ta en liten middagslur, ska göra en bloggrunda ikväll har jag tänkt.   


  



 
 
Lena

Lena

18 februari 2010 15:32

Hallå Yvonne !
Håller verkligen med om att det är ren "peståpina" att plocka in varor...men det som så mycket annat är ju ett "nödvändigt ont" ;o)
God vila efter god semla...de dô...de é gottgottigottgott ;D
Kram på dig vännen !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

18 februari 2010 20:15

Min första semla har jag njutit av idag och den va såååå god.
Ha det fint

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Ingegerd

Ingegerd

18 februari 2010 22:13

Semlor e så gott! Njut!

http://hovsing.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

19 februari 2010 07:59

Handla, det som är så roligt, jag älskar att gå i matbutiker och shoppa loss!

Jag får önska dig en trevlig helg i snöflingans tecken!

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

19 februari 2010 11:37

Semla åt jag också igår den var inte så god men den gick ner:)
Du får sköt om dig och åt inte för många semlor nu hihi

Stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
av Irja

av Irja

19 februari 2010 14:11

Bästa Yvonne !11
Har äntligen tagit mig själv i kragen, och skaffat en , ShopExpress både på Coop och ICA Maxin ,något fortare går det ju.....SJÄLVbetjäning ,allt blir bara dyrare och dyrare, fast man gör jobbet själv, allt kostar så mycket nu för tiden....Jag tycker inte heller om att handla,men det är ju ett ont måste.....HA en trevlig och MYSIG-helg
KRAM IA......

http://40-Talistenbloggplatsen.se

 
Yvonne K

Yvonne K

19 februari 2010 17:42

Lena, ja det värsta är när man kommer hem med alla kassar, först bära in sen packa upp.

Yvonne R, mumsigt är det med semla!

Ingegerd, ja jag njuter, det är ju så gott. Men det ska vara en riktig, traditionell semla. Härom dagen åt jag av en semlekrans, inte alls lika god.

Mita, det går väl an att gå i butiken och plocka ner varorna, men sen hem, bära tungt, packa upp :(

Rosie, ja det ska ju vara en god semla förstås. För många nja, kanske har det blivit det hi hi.

Irja, ShopExpress vore något kanske. Men idag när jag är hemma måste jag säga att det känns rätt så skönt att jag fick handlat igår, och inte behöver bry mig idag i detta snöoväder.

http://yvonnek.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 22 september 2011 14:08


Nu har "lillgrabben" blivit stor också     Stort Grattis till dig Mattias på din 18-årsdag! Idag blir det tårta och även lite annat          Jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggen, finner ingen riktig skrivglädje i den för til...

Av Yvonne - 2 september 2011 20:22


ha ha, man ska aldrig skriva att man snart ska göra ett inlägg, då tar det lååååång tid innan det skrivs. Men allting är ju relativt, eller...    Hur som helst, jag har börjat jobba igen, andra natten nu. Den härliga semstern är slut för denna gå...

Av Yvonne - 26 augusti 2011 00:09


Oj, nu var det längesen igen, inte för att jag känner förpliktelser till någon egentligen.....bloggar gör jag för att det ska vara kul, först och främst   Och det ÄR kul när man får kommentarer som, läste det du skrev i bloggen... eller fin bild du...

Av Yvonne - 2 augusti 2011 17:29


Vilken härlig resa till Värmland vi hade, Elly var anmäld till Ransäter-utställningen på fredag med resultat Exellent och placerad 3:a öppenklass tikar. På lördag blev hon 3 Btk med Cert. Jag är så glad för de resulatet i den stenhårda konkurrensen. ...

Av Yvonne - 25 juli 2011 15:12


Inte kanske det bästa semestervädret just nu...MEN  det är bara såå skönt att vara ledig     Ikväll ska vi ut och äta på Wild West steakhouse                  ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Att längta till!

  

Kategorier

Arkiv

Väder

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards